środa, 23 lutego 2011

ALE BYŁO ŚMIESZNIE.!!!

Hej .!

Mamy taką jedną w klasie , której nikt nie lubi bo na wszystkich skarży.
Dzisiaj dokuczaliśmy jej jak zwykle.Potem zachciało mi się pić, oczywiście moim koleżankom też,więc się z nimi podzieliłam.Prawie wszystko wypiłyśmy i na dnie zostało jeszcze troszkę.Postanowiłam więc wylać tą odrobinę na leona (ta koleżanka) i tak z ostatniej ławki do pierwszej ,bo tam siedział leon,prysnęłam wodą.
Oczywiście się wkurzyła i też chciała mnie ochlapać , ale nie przewidziała tego że ma pół butelki oranżady i jej się wyleję więcej i dalej.Wylała na 3 ławki , na moich kolegów nawet chcieli jej przywalić a zwłaszcza taki największy.A jeszcze żeby było mało nachlapała na ścianę i szafkę z tyłu klasy.Hehehe.!
Wszystko się kleiło.To było takie śmieszne, miała ochlapać tylko mnie (i nie ochlapała) a ochlapała  pół klasy.Hehehe.!
To tyle.
Siemka.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz